Chiclit åt folket!

skräp?Jag älskar mitt jobb som bibliotekarie! Och jag älskar att få lämna in små listor på inköp... Ohhh! Trots lite stress att få klart den nya listan känns det ändå okej, det är en liten utmaning. Jag har inte på långa vägar lika mycket erfarenhet som kvinnan jag för tillfället ska ersätta och det är skönt att ha en hel byggnad med mentorer att fråga när allt känns kaosartat. Idag blev det ett extra inköp, lite skräplitteratur faktiskt. Om man nu får säga så? Jag tror ju fortfarande att det är en bra väg att nå ungdomar med chiclit. Upptäckte faktiskt att vi nyss har köpt in del II utan att ha den här och tog ett beslut att köpa in den. Det är ju knappast så att man vaknar en morgon och tänker "idag ska jag läsa min första bok, det blir... Drottningens juvelsmycke". Alla tonårstjejer vill ha lite glamour i vardagen... Nåja, väldigt många åtminstone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback