Inte alltid som man tänkt sig

image489Ehhh... Gårdagens partykväll med underbara Åsa, Anna och Linda fastnade på Täckhammar med några flaskor vin som sällskap och oerhört filosofiska diskussioner när Per och Oskar dök upp. Vem är chefen i förhållandet? Vad ska framtida barn heta? Är det okej att tjejen kör bil? Hur mycket kan/får man ändra en pojk/flickvän? Oh ja, det blev en mycket trevlig kväll trots att vi valde bort dansgolvet. Vaknade i morse av att en viss herre trodde att han var döende (minst)... Efter att ha kickat (nåja) upp honom latade jag mig lite till, kravlade mig upp, fick frukost av snälla mamma Norrby med Åsa som sällskap och sen lyckades jag vara på jobbet i tid i Strängnäs. Fantastiskt av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback