V75

image455Dotter: Kan du inte köpa en nordsvensk? Det vore tufft.
Pappa: Jaaa...
Dottern börjar här någonstans nästan tro att han har kommit på bättre tankar.
Pappa: Jag kan ju ha den i carporten...

Skit också. Ingen häst den här gången heller. Men nu har jag experttippat inför morgondagens händelser på Sundbyholm. V75. 7 rätt by Anna. But of course! Okej... Såhär funkade upplägget: Jag spikade 7 hästar med mitt idiotsäkra system. Mamma 7 med ett inte lika säkert system. Pappa 7 med ett tveksamt system (det riktigt bra använder han till en egen rad). Sen sammanställde jag resultatet, vips: I morgon är jag rik som ett troll.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hur många fel blev det?

2008-04-07 @ 01:09:32
Postat av: ulla

du kan väl be honom köpa järvsöfax för det är världens snyggaste. Han får bo i mitt garage

2008-04-07 @ 16:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback