Casanova

Jag är verkligen en usel tv-tittare. Igår gjorde jag ett försök att se Casanova när jag var själv hemma. Jahapp... Jag somnade. Och jag sov så sköööönt. Det går att sova bort saker. Jag är helt övertygad om det. Jag var överlycklig i morse när jag insåg att jag hade ett jobb att åka till. Vad säger det om mig? Ska dumpa min dator hos Alex (jag räknar kallt med att kvinnan har superkrafter som kan återställa den), sen ska jag börja pricka av min att-göra-lista. Funderar på att ägna kvällen åt bakning... Jag känner att det är en bra dag för muffins och scones... Eller småkakor kanske?


Kommentarer
Postat av: Alex

Om mina superkrafter ska lyckas måste mannen vara glad.... Och för det krävs kakor! ;-)

Postat av: Hanna

Nu har jag nästan läst ut alla tre böckerna, har halva "väninnan" kvar :P

2008-08-23 @ 17:05:33
URL: http://hjansson.blogg.se/
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Anna! Hur mår du? Längesen! Puss på dig. <3

2008-08-23 @ 18:06:30
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback