On fire...

Jag blir min egen död. Igår började det blixtra... Inte särskilt oväntat. MEN jag gillar inte åska. Jag är inte hysteriskt rädd längre, men när det uppnår en viss grad gömmer jag mig. När jag väl kröp fram ur mitt gömställe kände jag den delikata doften av brandrök. Hmmm... Jodå, jag hade hört sirenerna. Äsch tänkte jag och spanade ut genom balkongen. Några minuter senare tassade jag in i sovrummet för att spana efter fler mörka moln. PRECIS utanför står brandbilen och på gården är det ett jättemoln av rök. KABOOOOM. Gissar på att åskan slagit ner i en av bilarna helt enkelt. Min första tanke var ett hysterisk "Goffeeeeeeen". Den dag blixten slår ner hemma hos mig kommer jag att ligga under en filt med ipoden i öronen. Inte så smart...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback