Provocerande?

Om inte jag slutar med mina provocerande åsikter kommer jag snart att få sparken. Oh my! Jag går verkligen emot kulturvärlden. Jag har råkat säga att jag a-l-d-r-i-g skulle kunna vara tillsammans med en kille som är svagare än jag, att de måste vara minst 1.90 (okej, där kanske jag tog i) och att de måste vara grymma på att köra bil. Allt detta under en middag. Oh well, jag sa säkert en massa annat också. Som att jag älskar kontrasterna mellan det manliga och kvinnliga. INTE okej att säga i dagens samhälle tydligen. Undrar vad som händer om jag vid nästa kulturmiddag kläcker att kvinnor ska stå vid spisen och laga mat? Spännande...  Annat som jag skulle kunna få sparken för är att jag slänger mig ner på golvet så fort Ouzo kliver in genom dörren... OCH att jag precis har erkänt att jag är kär i en vampyr. Vad fan, som att en fiktiv person skulle vara ett hot mot min karriär?! Jag är fortfarande nybörjare, men jag planerar att bli bäst på det jag gör!

Kommentarer
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Gud av du är vacker ! :I <3

Postat av: Hanna

Knäppa galna kusin :P

2008-08-21 @ 19:19:49
URL: http://hjansson.blogg.se/
Postat av: linda

Men Anna... varför är det att gå emot kulturvärlden?

2008-08-22 @ 13:41:13
URL: http://lolilos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback