Myspyskillen

Lilla myspysgubben. Plötsligt saknar jag honom extremt jätte massa super mycket. Jag behöver nog lite fluffterapi i äkta Fighterstil just nu. Min hjärna har verkligen slagit total bakut. Och jag hänger fan inte med. Jag är nog mer en hjärta en hjärna människa. Men jag börjar seriöst fundera på om hjärtat försöker lura mig på konfekten. Kommer jag verkligen få allt det jag vill ha? Som Nalle Puh skulle ha sagt: "Tänk, tänk, tänk..." Jag önskar mig fortfarande plutten med en röd rosett kring halsen. Som sagt, fluffterapi önskas!


Kommentarer
Postat av: heidialexandra

så søt hund =)

Postat av: sofy

När spejas valpar kommer kan jag mailbomba dig med valpbilder. Ska vi säga så?!



Sen, när du liksom fått nog av det gulliga så kan jag börja fota söndertuggade lister, skor, kisspölar på parketten och bajspåsar. Då blir du avprogramerad och som ny lagom till våren!

2008-12-08 @ 21:16:58
URL: http://www.fialuttalej.blogspot.com
Postat av: Ingela

Sicken sötnos, förstår att du saknar honom!



Receptet på linssoppan kommer här:



Gula linser

Vatten

1 vitlöksklyfta

1 liten klick tomatpuré

½ liten gullök eller ½ rödlök (eller en hel scharlottenlök)

1 grönsaksbuljongtärning

Lite olja

Salt efter smak

1 liten bit ingefära (torkad på burk funkar också)

Valfria kryddor som t.ex: curry,kanel och kardemumma,cayennpeppar,chilipulver

(David använde kanel och kardemumma sist - jättegott!)



Gör så här:



Hacka löken och vitlöken

Bryn löken tillsammans med kryddorna i en skvätt olja och tillsätt tomatpuré

Häll i linserna och häll på vatten med buljongtärningen

Låt puttra i ca 20 min på medelhög värme



Smaklig måltid!

2008-12-08 @ 22:55:00
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com
Postat av: HannahSthlm

Toksöt bild det där:)!.

2008-12-08 @ 23:42:34
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback