När vet man?

"Det är passion, det är kärlek över förnuftets gränser. Det är den sortens tillbakahållen sensuell kraft som kvinnor drömt sig sjuka över i århundraden. Det är den fullstädiga uppoffringen..."

När vet man att man dejtar en vampyr? Alltså allvarligt... För jag börjar verkligen fundera på om det kan vara så...
Alexs ord fick mig faktiskt att haja till. Den där magnetiska dragningskraften och känslan av att hela mitt förnuft sviker mig. Måste klura vidare på det här. Spännande... Önsketänkande kanske, det skulle nämligen förklara en hel del!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag måste ha den fjärde boken :D Läste ut trean lite fort tror jag ängel hihi xD

2008-12-06 @ 15:51:53
Postat av: Mini

Fyfan vad obehagligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback