Multeumfest

I fredags blev det jobbfest på Multeum... Det kändes lite skumt att springa runt i kulturhuset med ett glas vin i handen och tjattra med kollegorna. Kvällen blev kalastrevlig. Knatte (Alex), Fnatte (Ismo) och Tjatte (jag) höll ställningarna till 04.00... Sista halvtimmen tillbringades på mitt kontor och jag ramlade väl i säng vid 5...
Alex
Alex utanför utställningshallen.

Jag: Du ser lite... ehh... småporrig ut!
Alex: Småporrig????? Det är strippstången som fattas!!!

Alex&Ismo
Alex&Ismo

Slutsats: Vi tycker om varandra på Multeum!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rena rama hmhm-bilderna. Inte bra om de kommer att nå yttervärlden. Vad har ni för Er på Multeum, detta skattebetalarnas näste? Porrpartyn? Ja, ja, dessa bokmänniskor, de har både baksidor och framsidor. Det gäller att bläddra försiktigt!

2008-02-13 @ 22:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback