Små vuxna

Barn är små vuxnaEftersom att jag har världens roligaste jobb har jag äran att få leka med några sköna ungar den här veckan... Skrivarvecka på Multeum är vad som står på menyn. Igår hade vi författaren Magnus Ljunggren här som gav dem riktigt bra tips och idéer. I morse när jag samlade ihop kidsen ville alla bli författare, mycket märkligt... Jag vill också bli författare, det låter häftigt. Barnen idag är inte som de var när jag var en liten knodd, de har en mer verklighetsbaserad syn på världen och det är lite skrämmande. Min värld när jag var 11 år var mer rosa och fluffig. Min värld handlade om hästar, kompisar och kärlek. Deras värld handlar om skilsmässor, mord och.... En massa hemskheter... Men söta är de!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för tipset endå=) Jag får leta vidare efter någon som inte smakar blä då=)

Postat av: niki

Ja men det är väl häärligt =)

2008-02-20 @ 13:03:25
URL: http://blogg.modul8.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback