Tjejvasan

Det börjar pirra lite i magen inför i morgon: Tjejvasan. Åh herregud, vad har jag gett mig in på? Men det är en skön pirr-i-magen-känsla om har infunnit sig. Det ska bli jäkligt roligt. I år åker jag bara för att ta mig runt, nästa år kan jag börja satsa på en bra tid. Det är tur att jag har snälla föräldrar som ställer upp som chaufförer! Om ni ser en rödkindad tjej med stirrig blick i morgon och ett fånigt leende så är det bara jag. Om ni ser en likblek flicka ligga i ett dike... Well, det kan också vara jag!
Banprofil
Sista 3 milen, Oxberg-Mora!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hatar att åka skidor men beundrar dem som gör det. Det är verkligen en tuff sport. Min farfar har hus i Oxberg som ligger så bra till att man ska kunna se skidåkarna snörvla förbi därifrån. Jag har alltid velat vara där då och beskåda hela härligheten.

Postat av: faster

jag är så avundsjuk men skulle inte vilja byta med dig.men LYCKA TILL vi är med dig i våra tankar när vi softar i soffan imorgon kram

2008-02-22 @ 23:52:25
Postat av: Hanna

4 timmar, inte illa kära kusin ;)

2008-02-24 @ 00:05:56
URL: http://hjansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback