Vill bort...

GuifEfter gårdagens lunch på Kaka med Hugo och Bea inser jag att vi alla är överrens: Vi vill bort från Eskilstuna. Varför i hela h**vete flyttade jag tillbaka? Jag vet... Jag var trött, less och behövde väl någon slags trygghet. Japp, den känslan är som bortblåst! Hann med en Guifmatch på kvällen och det är väl ungefär något sådant jag skulle sakna, men vad sjutton... Det kryper i hela kroppen på mig och jag är allt annar än nöjd just nu. Jag vill ha perfektion och ett nytt liv. Ett nytt liv innebär förresten ett jobb på Multeum, en lägenhet i Strängnäs och... Lite annat!

Kommentarer
Postat av: Linda

Shiiiit vilken schysst lya...wow...där kan man snacka om perfektion :o)

Postat av: Linda

Fast bo i Strängnäs?
Är stan verkligen så rolig att bo i om man jämför med Eskilstuna?
Visserligen är ju Eskilstuna väldigt trist men är Strängnäs roligare? Förutom att du har jobbet där alltså?

2008-02-18 @ 22:55:51
URL: http://lolilos.blogspot.com
Postat av: Hanna

Vågar du bo i samma stad som mig då? ;) Jag menar, två Janssons som till och med nästan har samma förnamn, det kan gå illa i en sån söt stad som strängnäs :P

2008-02-18 @ 23:16:20
URL: http://hjansson.blogg.se
Postat av: linda v

håller med andra linda... inte kan strängnäs vara roligare??

2008-02-22 @ 11:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback