Crazy crazy...

Wow... Jag har klurat lite på hur jag ska sammanfatta mina 12 dagar i Sälen. Well, det går fan inte! Crazy, crazy! Framför allt smågalna dagar i skidbacken, jag är fullständigt övertygad om att minst två personer försökte döda mig. Världens bästa Alex har dessutom lärt mig att Glöggmartini är det bästa som finns (nåja, näst efter hunden Hera såklart). En väldans massa julgodis har det ju såklart också blivit... Trots att Bojan lyckades trycka i sig minst hälften efter en dag i skidbacken. Julafton var helt i min smak, luuuugnt och skööönt med andra ord. Nyår tillbringades på Högfjällshotellet... Fullast vinner? Man kan ju ana... Jag och Karin fattade i alla fall att det som gäller i Sälen är att skrota runt i mysbyxor ochd dricka rödvin. Nu då? Tillbaka i verkligeheten, nöjd med tillvaron och fullt upp som vanligt!


Kommentarer
Postat av: Bille /Mjölksyra

vilken härlig tripp till Sälen!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback