GossipGirl

Gossip...Vad är det för fel på mig? Självklart, jag och Emelie fastnade framför GossipGirl igår och jag kunde inte låta bli att tycka att avsnittet var lite småskönt.  Det känns väldigt okulturellt av mig... Men jag behöver det med. Jag behöver slänga mig ner på soffan och bara glo utan att tänka. Så-himla-skönt. Bra inte-tänka-tv: Sex & the city, Vänner, Grey's Anatomy och numera GossipGirl... Oups... Bad Anna, bad! Får kompensera med att titta på Kulturnyheterna varje dag. Jag hör Thereses ord: "Varför blev du bibliotekarie egentligen?" klinga i mina öron. Oh well, jag gillar stereotypen av den porriga bibliotekarien. Sådeså. Så nu kan ni sluta fråga...

Kommentarer
Postat av: Evasleva

Haha. Jag älskar kontraster!
Jag är också ett svart får på litteraturvetenskapen när jag kommer med gymväskan på axeln :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback