Morgonpromenad

Klockan 06.00 i morse vaknade jag av en blöt nos i mitt öra och en glad Hera... Gääääsp... På med lite kläder och ut med hunden. Oh no, så lättlurad är jag inte. Hon fick strosa runt lite på gräsmattan, sen kröp jag ner i sängen igen och sov till 08.30. Efter lite frukost blev det en långpromenad där vi hittade en gubbe som blev kär i Hera, en katt som Hera ville äta upp och en vägpinne som Hera blev kär i och ville ta med hem. Resten av dagen har jag suttit i pyjamasbyxor framför tvn... Fantastiskt!
Utsikt


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hm, vi funderar ut något tills på torsdag :) Om inte så finns ju Grekiska!

2008-01-19 @ 18:22:24
Postat av: Ellie

Har vi blivit mamma på riktigt nu?

2008-01-20 @ 18:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback