Spoiled big times...

Åh gud... Jag tror bestämt att jag börjar bli bortskämd. Eller börjar och börjar, mer än vanligt... Igår var det grekisk mat på menyn i sällskap av Alex, Dado, Bojan, Robin och Alexs pappa Patrik. Jäklar vad gott, men ack så mätt jag blev. Efter att ha bott i Aten ett tag är jag en smula svag för grekisk mat... I morse väntade lyxfrukost efter en promenad med Hera, Dado (den galningen) hade gjort fattiga riddare. Bojan var lite smått oroad för sin älskling, 8.30 fick jag ett mess om jag hade varit ute med hunden... Oups... Icke. En timme senare fick jag upp sömntutan!

Kommentarer
Postat av: Dado

Har nåt svagt minne att det är jag som tagit kortet... Men inget av att någon frågat om upphovsrätten. Tur för dig att jag tycker så mycket om dig, så jag säljer den billigt! :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback