Vad gick snett?

Mitt usla lokalsinne är inte att leka med... Igår var jag och Bojan ute och gick med Hera i Vilsta, grundtanken var väl 5 km... Japp, samma slinga som jag normalt springer fast åt "fel" håll. Såååå dömt att misslyckas. Vi var ute i nästan 3 timmar. Under den tiden hann jag kläcka kommentaren "nu vet jag var vi är" ungefär 10 gånger fast jag inte hade en susning. Hey, jag är bibliotekarie och inte scout! Dessutom "råkade" Hera fälla mig med sin pinne (läs: gran) så det blev lite snöbollskrig med hunden också. Nåja, jag kom ju hem till slut och jag förstår numera varför jag fick en GPS av min kära morbror i julklapp...
hund&husse
Så många kcal förbränner Gång på  30 minuter
Din viktkcal
Ca 50 kg150 kcal
Ca 65 kg180 kcal
Ca 75 kg210 kcal
Ca 85 kg240 kcal
Ca 100 kg300 kcal

Källa:
IFORM


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, eller hur? ;)

Postat av: Jojjo

hej hej! :-)

jag tror nog du misstolkade mitt blogginlägg angående det där emd alkoholen... jag dricker nästan aldrig alkohol längre, under 2007 blev det några fester under sommaren och en på hösten, det är allt. Alla andra fester var jag nykter och glad :-D Faktum är att jag knappt druckit alkohol de senaste 2,5 åren - dels pga att jag har IBS vilket kan göra att en fest får mig att må dåligt långt efteråt, och dels för att jag inte tycker det är värt det. jag skrev nog lite otydligt :-) plus att det känns viktigare att träna och hålla formen, än att festa på helgerna! :D

2008-01-08 @ 12:13:37
URL: http://www.metrobloggen.se/jojjo
Postat av: Sanna

Tack så mkt :) Ja absolut, du kan mial mig på [email protected] om du e intresserad :)

2008-01-08 @ 13:14:57
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Jojjo

Haha, my bad, det var jag som misstolkade =P Sker ju tyvärr rätt lätt i denna viruella värld ;-)

2008-01-08 @ 13:25:37
URL: http://www.metrobloggen.se/jojjo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback