Sjöjungrun

Jag läste precis världens roligaste recension av Camilla Läckbergs senaste bok Sjöjungfrun.

Citat: Men hon är oslagbar om man är för trött för att vilja förstå något om sig själv, eller lära sig något nytt, eller uppleva något. När man uppgivet tycker att alla är dumma omkring en och vill få stöd för sin egoism. Sådana dagar har vi alla, och då behövs Camilla Läckbergs böcker. Bara man är medveten om att de inte hjälper. Snarare lär man sig ett oslagbart sätt att förvärra tillvaron för både sig och andra.

Äh vad fan, läs hela
recensionen.

Ps Jag har läst boken. Blev jag smartare? Nej. Men vad fan, när man inte orkar tänka är de här böckerna rätt softa för skallen. Sen får man fasen ge henne cred, hon är grym på marknadsföring!


Kommentarer
Postat av: BMW

Jo, jag läste den recensionen också. Verkligen inte upplyftande. Har också läst boken, jag läser alla hennes böcker. De ger en stunds trevligt tidsfördriv utan tankemöda. Såna böcker ska också finnas! Självklart!

Postat av: Hanna

Boken är bra, läste just ut den. Mycket bra :)

2008-07-03 @ 19:24:59
URL: http://hjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback