Up yours!

Jag och Alex är inte så dumma vi inte! Efter moget övervägande under en lunch på tavernan är vi inne på samma linje: Det ÄR en vadslagning. Det är för angeläget för att vara något annat... Och visst är det lite roligt. Smickrande. Of course. Men så "på" är inte någon som vill ha något seriöst. Inte en chans. Såhär tror jag att det lät:

- Anna är... (valfri komplimang. Bra för mitt ego.)
- Du har inte en chans! Hon är helt såld på *piiip* bla bla bla bla...
- SKA VI SLÅ VAD?!

Herregud. Been there, done that. En liten tanke bara... Och jag tror inte att den är särskilt dum. Problemet nu är väl att jag gillar spelet, men jag får nog passa mig. För det kan bli knasigt. Och person nummer två i samtalet hade helt rätt, han har inte en chans. Hörrni, underskatta inte min intelligens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback