JAG är inte viktigast

Åhhhh.... Jag älskar att jag har världens bästa jobb. Jag gillar att jag får en kick av att hänga med mina kollegor. Faktum är att jag till och med fick höra att jag såg glad ut idag. Thank god. "I love you,  but I love me more". Just nu vill jag att det ska ligga en jävla massa sanning i det citatet, men faktum är att det kanske inte är så enkelt. Och på något sätt känns det skönt. För jag är sjukt ego. Eller jag kan vara... Jag sätter mig själv främst väldigt ofta när det gäller att offra saker för någon man tycker om. Jag kör mitt race helt enkelt. Och när jag äntligen börjar känna att JAG kanske inte är viktigast känns det helt sjukt bra. Men min barnsliga "ge igen taktik" är världens sämsta, så jag ska försöööka att inte använda den. Jag hade kunnat. Lätt som en plätt var det i fredags. Och jag är så jävla stolt över mig själv att jag inte gjorde det. Fy fan vilken ångest jag hade haft.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback