Myset fortsätter!

Eftersom att jag tillbringade natten i Stockholm är det en glad Kivi som följer efter mig var jag än går. Nu har jag snubblat över honom x antal gånger och tamejfan, katten snarkar när han sover! Världens goaste är han i alla fall. Det är lite roligt detta, för jag litar verkligen inte på katter. De är lite falska och beräknande, men den här är bara ett under av söthet. Kvällen har han tillbringat på min mage när jag ägnade min tid åt en bok... Naaawwww... Att det kliar lite i mina ögon gör ingenting!

Kommentarer
Postat av: Linda

Näee katter är inte alls falska och beräknande. Det är bara något som folk har fått för sig. De är lite egensinniga, det är allt. Väldigt naturliga djur. Jag blir så full i skratt av att läsa att han snarkar. Det gör Signe och Agnes också. Signe kan ibland snarka så högt att både jag och Gurr vaknar och får peta på henne. Hur gulligt som helst.

Postat av: lejla

Jaaaa, Love snarkar också. Det låter hur roligt som helst. Vi kan vakna med gapskratt för att Love snarkar och ligger kringelformad över oss.

2008-06-22 @ 13:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback