Djävulskt!

Med varm chokladPuh! Efter 1.3 djävulska mil på längdskidor med pappsen börjar det bli dags för lite afterski! Vi stack iväg på en liten tur upp mot Storfjällsgraven... Började riktigt bra och vi bestämde oss att fortsätta mot Hemfjällsstugan... Någonstans där tog spåren slut och det var bara att börja klättringen uppför...
- Anna, jag tyckte jag såg en hägring... En stuga.
Så illa var det... Blev alldeles lycklig bär vi nådde fram till Hemfjällstugan, delade på en cola och en snickers och stack vidare. Där blev det überjävligt! Det blåste iskalla vindar trots solsken och jag började seriöst fundera på om jag skulle dö. Alla känslorna var som bortblåsta ner vi kom ner i lä och åkte de sista 3 km till bilen. Jag är helt klart värd afterski idag... Varm choklad med minttu någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback