Galna människa!

Galen man!Passade på att tassa ner till Hundfjället idag och spana in "Uppåt Väggen" (springa uppför Sälens brantaste nedfart och åka ner)... Stod och skrek lite på sidan om och blev faktiskt liiiiite småsugen, men efter att ha sett en och annan människa komma kanande ner i 45-graders lutning började jag tvivla lite. Vem springer jag in i sen om inte Sundblad, en gammal vapendragare från Uppsalatiden. Tamejfan, mannen hade gjort det. Jäklar, jag är imponerad. Men vad fan, springer man Lidingöloppet på 2.25 är det klart man studsar uppför Väggen och ner igen. Dum jag är. Japp, det är väl bara att börja träna inför nästa år?

Kommentarer
Postat av: lejla

Oh, hälsa David och Anna om du springer på dem igen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback