Jag är en dum kossa...

KossaIbland blir jag så trött på mig själv. Så fort jag börjar bli en smula trött börjar jag svamla, tala osammanhängande och säga riktigt PUCKADE saker. Igår var jag hemma hos Dado och Alex efter jobbet och drack varm choklad (ville inte lämna Strängnäs)... Alex gnällde lite över att mjölken var slut och erbjöd mig att hämta ny och kläcker den sköna kommentaren:

- Var har ni den?

JAAAA... Vad fan trodde jag? Att de har en kossa som betar utanför lägenheten mitt i Strängnäs? Det jag egentligen undrade var visserligen om kylen var den till höger eller vänster... Men ändå. Jag är en dum kossa när jag är trött.

Kommentarer
Postat av: Alex

Hahahhaha, det var faktiskt en av de bästa frågorna jag fått på länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback