Gode guuuuud

image565PLING! PLING! PLING! Vad fan... Kollar klockan... Visar 9 på morgonen... Konstaterar att jag har sovit fyra timmar. Kollar ner på golvet där Rebbe ligger och sover, hon rör inte en min. VAD I HELVETE. Öppnar ytterdörren och in stormar fröken Grenedal och börjar berätta om sin natt. Oh no... Hallå! Jag sover!
- Bea... Ta en glass och var tyst.
Bea hämtar en glass, kommer tillbaka och kryper ner i min säng MED glassen och fortsätter sin historia. Jahapp. Det var den skönhetssömnen.
- Anna... Jag är faktiskt HUNGRIG!
Japp... Jag hörde några varningsklockor ringa i mitt huvud som sa "såhär är det att vara mamma"... Puh! Men jodå, hon fick sin frukost (dock insåg jag att det där med barn verkligen inte är min grej än). Sen stormade hon ut igen och kvar blev två paffa vänner. The end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback