Favoritämne: Män

Jag, Sabine och Bea har haft soppmiddag hemma hos mig ikväll. Japp, vi hann med en jäkla massa babbel om favoritämnet: Män. För övrigt älskar jag att ha folk hemma hos mig, jag är ett socialt monster helt enkelt. Sen är det lite roligt när folk lämnar små spår efter sig...

Här har pappsen i ett svagt ögonblick fått för sig att han skulle kunna extraknäcka som inredare. Och nej, han trodde inte att jag skulle upptäcka att det plötsligt hängde en julgranskula i taket...

Såhär går det när man låter ett barn på 1.5 år få leka i köket.... All reklam i en dekorativ hög på golvet! Lite inredare över Moa också tydligen.

Nu förespråkar jag inte rökning... Men på något ytterst knäppt sätt är det en trygghetskänsla. Lägenheten blir liksom mindre egotrippad när jag påminns om att det finns någon som är viktigare än just mitt ego...


Kommentarer
Postat av: Bitterfitta

hej hej, haft en bra dag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback