Marimekko

Jag har suktat ett tag efter den klassiska Marimekkoskålen från Ittala. Min ursäkt för att det hittills inte har blivit någon är att jag har svårt för att bestämma vilken färg jag vill ha. Varje gång jag har tänkt att köpa en har jag fastnat i en svår bestlutsångest, vilket absolut inte är likt mig. Jag brukar veta exakt vad jag vill ha och jag velar ytterst sällan när det gäller shopping. Just nu lutar det åt färgen "hallon". Jag är lite småsvag för inredning ala 1700-tal med pastellfärger.

Vilken färg hade ni valt?

Kommentarer
Postat av: ella och elli

visst är dom underbara ? jag blev sugen på att åka ner till Kastrup direkt och slå mig förbi säkerhetsvakterna och sätta mig på första planet ner till värmen haha

Postat av: Emily

Rosa är himla söt! :) Dom är perfekta som godisskålar!

2008-11-18 @ 20:28:30
URL: http://www.emilysophie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback