Låtlista

Just nu sitter jag och försöker få ihop en riktigt bra låtlista till min tågresa i morgon. Bokvalet föll på en av föreläsarnas, Celia Rees, Blood sinister. Jag kan inte låta bli att få lite pirr-i-magen-känslor... Jag har verkligen längtat efter de här dagarna, jag tror att de kommer att bli riktigt bra på den litterära fronten. Som den boknärden är jag blir jag hög på litteratur! Men åter till låtlistan...

Några heta tips?
Gärna musik som funkar lika bra i spåret!


And I am here still waiting
Though I still have my doubts
I am damaged at best
Like you've already figured out

I'm falling apart
I'm barely breathing
With a broken heart
That's still beating
In the pain
There is healing
In your name
I find meaning
So I'm holding on (I'm holdin on)(I'm holdin on)
I'm barely holding on to you

Broken - Lifehouse

Kommentarer
Postat av: monkann.blogg.se

kikar in o säger väldigt fin blogg.. kramiz sov gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback