Ljudet av ditt hjärta

Jösses! Snubblade in i min lägenhet runt halv nio igår kväll efter en lång (men rolig) arbetsdag. Knatade raka vägen in på toaletten och borstade tänderna, sen kröp jag ner i sängen tillsammans med min stora kärlek Edward. Japp, tredje delen har ÄNTLIGEN kommit! Zzznark... Jag somnade redan vid nio. Pang. Inga problem. Vid fyra í morse började jag vakna till liv, där fick jag för att jag sov så gott. Vid halv sex gav jag upp och gick upp och duschade. Lite kaffe på det här, sen så...

Läs: Om jag kunde drömma och När jag hör din röst som är de två första delarna...


Kommentarer
Postat av: Sabine

fast vi är inte så långt ifrån varandra :P

bara att båda har saker å göra på olika håll.

Postat av: Emmeline

Önskar dig en trevlig dag.

2008-10-08 @ 09:02:01
URL: http://metrobloggen.se/fashionbyme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback