Style by stars

Jag är så sugen på den här klänningen från Style by stars! Visst är den fin!? Jag är bara lite oroad att färgen som beskrivs som en "smickrande guldnyans" i själva verket skulle göra mig vit som ett lakan. Varför har jag inte någon viktig middag att skylla på? Japp, jag är svag för klänningar. Klänningar och skor. Suck...  Handväskor då? Not so much. Jag har mammas gamla kuvertväska som jag älskar. Och en Gucci som används flitigt. Men det är inte samma k-ä-r-l-e-k!

Vilka är era svagheter?

Kommentarer
Postat av: Sara

vilken söt klänning! men håller med dig, man måste ngt vara riktigt solbrun för att inte se ut som ett lik... :-(

fanns den inte i fler färger? för modellen e ju så söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback