Sömntuta...

Oh... Jag vaknade vid halv sex i morse, hungrig som en tiger. Efter en lång och varm dusch kröp jag upp i soffan med en bok i handen och en delikat frukost... Helt i min smak med andra ord. Sen kom jag på att jag faktiskt inte behöver vara på jobbet paniktidigt idag eftersom att eftermiddagens möte sträcker sig till kvällen... Så jag halkade ner en bit i soffan och sov gott ett tag till. Sen mådde jag som en prinsessa, men nu börjar jag bli sugen på Multeum. Off I go! Man skulle ha Gretchen en morgon som den här, den perfekta mysprimadonnan!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Själv så har man ju då inte ens börjat skolan än ;)

Postat av: Linda

Haha hon ser ut som de där små pälsdjuren som slåss i en skogsliknande miljö i StarWars.

2008-09-10 @ 18:32:30
URL: http://lolilos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback