Du blir vad du läser´...

Du blir vad du läser... Jag tror att min hjärna behöver stimulans. Jag har läst för många snabb-böcker på sista tiden. Det betyder att jag inte måste läsa rad för rad, jag liksom skummar igenom texten och hoppar över lite ibland. Ändå får jag ett sammanhang. Kafka på stranden känns som en tegelsten för tillfället, trots att jag faktiskt gillar den. Om jag kunde drömma var början på en ny favoritserie. Gossip Girl känns löjligt, men nog fan har jag läst första boken. Bara för att... Och jag vill ha koll. Jag tror inte att resultatet blir en korkad Anna, jag har nog bara blivit lite bekväm... För på något sätt gillar jag ändå de där böckerna. Men omväxling borde ju förnöja... Fast nu ska jag faktiskt läsa spökhistorier och förbereda en temadag! Oups...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback