Vintersaga

Jag har en idé om att den här vintern kommer att bli galet underbar! Jag lääängtar upp till Sälen! Även om förra årets dagar över jul blir svårslagna så tror jag en smula på att det går att ha lika flumroligt. I backarna, på afterskin, i stugan och... Lite överallt. Jag har i alla fall hittat perfekta påslakan till min säng! Pastellhörnan råkar ha väldans Sälenaktiga och fina saker med dalahästar, de kommer att bli sååå fina i min säng!  Förra säsongen blev det Sälen x3, jag räknar med något liknande den här säsongen. MINST! Någon som är sugen på att flumma i backarna?

Kommentarer
Postat av: blueberries

ja det får jag hoppas du tycker =) Snart kommer jag igång med träningen igen också, så det ska bli skönt då brukar allt rulla på rätt så bra :D

Postat av: elin.e

vilka söt sängkläder

2008-09-23 @ 15:14:04
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback