Är jag besatt...?

Bokrean pågår för fullt! Som den sanna bibliotekarien jag är lånar jag de flesta av mina böcker... Twilightserien står dock i säkert förvar i min bokhylla. Den engelska versionen. Men satan i gatan vad jag vill ha serien på svenska också. Min kära vän Robin undrade lite spydigt om jag inte skulle läsa den danska översättningen också, ifall jag kanske möjligen missat något. Varför inte? Vad gör man inte för en skvätt Edwardkärlek? Jodå, lite besatt är jag. Jag längtar efter filmen med allt extramaterial. Och böckerna kommer säkert att infinna sig i min bokhylla inom kort. Det är fjortiskärlek på hög nivå och jag älskar varje sekund. Var det någon som sa pirr-i-magen? Nej... Dags att börja fila på en bestseller med min partner in crime, så snart vi har avslutat vårt första projekt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det här känner du som är Twilight-fantast säkert till, men du har sett att det finns en version av Twilight med ett par extra kapitel där Edward berättar om när han först träffade Bella?

Kram / Linda

2009-02-27 @ 15:01:44
Postat av: Anna

Oh yes!

Postat av: Veronica

Inget konstigt med kinderägg, haha, det var i stort sätt det enda jag åt förra året i tyskland ;D

2009-02-27 @ 15:28:03
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: Jane

NEJNEJNEJ!! Köp dem INTE på svenska!! Du kommer bara att bli GRYMT besviken över den URDÅLIGA översättningen! VARNING!! :P

2009-02-27 @ 15:52:41
URL: http://www.felicitasblog.com
Postat av: Marina

Usch, det här böjar bli jobbigt. Känner mig kanske lite för gammal för att vara såhär besatt av en ungdomserie...men det är jag! Har fortfarande sista boken framme hela tiden, har läst den tre gånger... I need help!

2009-03-01 @ 10:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback