Fitness Magazine

All cred till Fitness Magazine! Det har strulat lite med min prenumeration och jag har missat två nummer. Utan ett ord förlängde de den med några nummer och skickar en ny faktura när det är dags för förlängning. Det kallar jag service. Jag skickade ett mail igår och fick svar idag. No worries med andra ord. Jag vill helst inte missa min favorittidning. Jag är bara lite ledsen över att ha missat decembernumret. Suck... Vilka i-landsproblem man har vissa dagar. By the way så blev mina kesoplättar galet smarriga. En sur mandarin fick bli dagens efterrätt. Mums!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Cool stuff lady! Länkar till din blogg från min!

Kramkram!

Postat av: Hanna

Jag tar ingenting för en axelmassage :P

2009-02-18 @ 15:39:43
URL: http://hjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback