To-do-list

Jag måste börja styrketräna mer regelbundet. Mitt jäkla problem nu är ett lyxproblem. Mitt problem är att jag älskar spinning lite för mycket, så om jag fick bestämma skulle jag bara träna det för tillfället. Hur var det egentligen med varierad träning? Pfffff... Inte okej! För att inte glömma löpträningen, jag MÅSTE börja springa. Punkt. Inga ursäkter. Minst ett löppass i veckan och ett nytt schema för styrketräning. Det står högst upp på min to-do-list. Jag vill köra med fria vikter, men jag vet att gymet förespråkar maskiner... Hmmm...

Ps. Ingen träningsvärk efter gårdagen. Bara stela axlar, så förmodligen har jag dragit upp dem utan att tänka på det. Ajabaja!

Kommentarer
Postat av: sabina

ja blä... de är svårt att variera sig

Postat av: Emil

Vad är det för gym som förespråkar maskiner? Byt gym!



Trevlig blogg, lägger till dig för bevakning =)

2009-02-18 @ 18:59:24
URL: http://body4future.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback