Styrketräning för henne

Jag älskar Elin Sundells Styrketräning för henne. Jag fick den i min hand idag och den är bara "åh så tjejig". Boken innehåller 70 övningar och alla känns bra förklarade och lämnar inga konstiga frågetecken. Övningarna är dessutom indelade i olika faser som gör att flera kan ha glädje av boken. Rekommenderas! Nu är jag mer en gymtjej, jag tycker om hela konceptet med att komma iväg och göra något som är mitt. Gymtiden är egotid för mig och skitviktigt. Men jag tänkte sno med några övningar och köra efter mina dejter med löpbandet. Lite armmuskler till sommaren skulle sitta fint!


Kommentarer
Postat av: anna

sv: haha ja med :D

Postat av: Miss Agda

Vad bra att höra att boken verkar bra. Har funderat på att beställa den.

2009-02-15 @ 18:26:19
URL: http://www.missagda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback