Gör vad du vill!

Jag har fortfarande inte löst mina hårproblem. Riktigt illa med tanke på att de startade någon gång i oktober. Mitt hår blir så jäkla "mörkt" och tråkigt på vintern. På sommaren däremot får det en fantastiskt fin blond färg (ursäkta min tillfälliga hybris). Och nu är det vintertrist som fasen. Jag känner för att ringa första bästa frisör och skrika "gör vad du vill". Men hoppsan. Jag vill ju ha kvar längden, men få bort de slitna topparna. Färgen däremot kan absolut diskuteras... Jag kan absolut tänka mig att göra ett försök till. Sist jag färgade håret mörkare försvann färgen efter två veckor. Sjukt meningslöst med andra ord!

Hur skulle ni förlara den här färgen för en frisör?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag skulle säga samma sak som Gösta Ekman sa om Marie-Louise Ekmans hårfärg. Honungsblond!

2009-01-11 @ 20:18:41
Postat av: Hanna

Med en bild kanske? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback