Inspiration

Egentligen borde inte spinning passa mig. Hur mycket jag än kämpar kommer jag ingenstans. Men märkligt nog älskar jag det! Nu såg jag dessutom att de har börjat köra med zone-pass på gymet jag har kikat på. Perfekt! Gissa vem som är sugen på att byta träningsställe? Gympriset är ju egentligen en investering i mig själv. Några färre uteluncher, några färre onödiga köp av tidskrifter och några... Ja, ni fattar! 2009 ska bli världens bästa egoår. 2008 var kaotiskt på jobbfronten. Nu har jag landat och kan fokusera på MIG. Nu vill jag ha nya numret av Fitness Magazine!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Låter som en bra satsning, ja att satsa på dig själv! Duktig du är som går på spinning, jag har aldrig testat och kommer nog aldrig göra det heller...jag är för bekväm, hahaha!

Postat av: jenny

spinning är kul, super.

2009-01-17 @ 15:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback