Let's salsa!

Ikväll är det vila som gäller. Jag har lovat att hoppa in och jobba lite extra i morgon, invigning av en ny fotoutställning (läs: hålla ett kort välkomsttal, mingla och vara  proffstrevlig... inte dumt). Med andra ord ska jag slänga mig ner på soffan ikväll och kika på Let's dance. Jag blir lika imponerad varje gång. Själv är jag jäkligt sugen på att lära mig dansa salsa. Jag blev helt såld efter ett besök på Cuba café nere i Malmö. Och vem gillar inte en kille som kan dansa? Nåja... Hur som helst så håller jag tummarna lite extra för fröken Bagge. Har ni någon favorit?


Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag älskar att dansa salsa! Jag hade förmånen att få umgås med sydamerikaner under några års tid som lärde mig lite grundsteg...hur kul som helst! :-) Jag älskar Let´s Dance - tycker det är ett jätteroligt program.



Hoppas det går bra imorn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback