Helgen back home

Så nöjd såååå! Har haft en alldeles underbar helg back home. Idol-kväll i fredags hos Charlotte med redan nämnda, Sabine, Emelie och Mina. Jag tror inte att vi såg så mycket av själva programmet, vi ägnade oss nämligen åt livsviktiga diskussioner i stället (läs: killar, ragg, skandaler... osv). Hmmm... Nåja, ganska viktiga då. I lördags blev det förfest hos Madde och Nybron. Weeeeiii! Okej, jag skulle ljuga om jag sa att det var årets utekväll.. Men jag hade så jäkla kul, träffade en massa roliga människor. Åkte tillbaka till Uppsala i morse, egentligen skulle jag ha åkt igår kväll... Men sen lovade Micke filmkväll och det sällskapet var ju massa trevligt sååå... Fröken här var uppe med tuppen i morse, underbart! Dagens citat: "Anna, det borde stå trubbel i din panna som varningstecken"... Saaay whaaaat? Jag känner mig förolämpad... Tror jag.
Emelie&jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback