Aj aaj aaaj...

Hmm... Det gar inte sa bra for oss, vi ar inne i en liten svacka... Igar hade vi stad- och tvattdag.. Plotsligt borjade nan form av alarm att tjuta (tank brandvarnare). "Liiiisa vi har ett prooobleeeem". Sen stod det nat om "elektronik" och en massa knappar overallt .. Ahhhaaa tankte jag... Jag ska nog trycka har nagonstans... Elektriciteten har nere ar inte den basta och vi hade tvattmaskinen, tv:n och dammsugaren igang samtidigt... hmm.. Sen knackade det pa dorren.. ahhh... Grannen till undsattning.. ICKE... En arg granne som pekade pa klockan och skrek en massa konstigt... Hmmm... Seeen fattade jag, sieeestaaaa... klockan 16.00.. Ajaj, hennes skonhetssomn var forstord... Bad om ursakt... Seeen fattade vi att det markliga alarmet var ringklockan... yeah.. blondie... men det tar inte slut har inte... Josses... Idag kom vi till biblioteket... (tog bara med nyckeln och inte alarmkortet eftersom att Rosa ALLTID ar har pa morgonen).. Stoppade nyckeln i dorren och klev in... TUUUUT TUUUT TUTTT... japp, vi hade lyckats satta igang alarmet och kunde inte stanga av det. Lucky us sa kom en tjej till undsattning och raddade oss. PUH... Det har ar mer an jag klarar av... Och vad betraffar Rosa sa ar hon ledig idag... Whyyyy? Haha... men vet ni? Jag lever...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback