Ni vet hur vi gör det...

För att citera Martin på msn "En fet fest blev det, 10:an style, ni vet hur vi gör det". Så jäkla sant. Martins och Bergmans fester är i en klass för sig. Måste dock erkänna att jag var sliiiiten igår kväll. Det bruuuukar ordna upp sig framåt midnatt, bara man är envis.. men rackarns, det gick inte. Kan vara söndagens galna partaj som satte käppar i hjulet. Kan vara cidern i ekonomikum och drinkarna hemma hos Mina. Kan vara... Ja.. Kan vara. Hur som helst som smakade vinet uuuäääck... Men jag var lite tapper och kvällen blev kanon! Det är alltid lika trevligt att tassa tillbaka till gamla gänget. Särskilt vissa utvalda. VIP.
Jag har tappat räkning på hur många gånger under de här dagarna som jag, Carro, Mina och Emelie ha spårat ur. Inte undra på att jag sitter och småflinar för mig själv.

- Va? Hånglade du med Pommes Chateau?
- Nääee.. Pussades...
- Myspussy.... Nääeee.. nu blev det äckligt...

Och vi är 14? Man börjar ju undra...
Mina, Jimmy och Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback