Good stuff!

Igår var det möhippa för Sabine, jösses vad roligt det var! Det har visat sig att bågskytte ger blåmärken, leenden och arga/frustrerade blickar på pilen. Efter att majoriteten av oss gett oss själva just några blåmärken och jag även hade lyckats pangat till mig själv på kinden blev det sexparty. Lägg på lite alkohol och 10 fnissiga brudar, jag vet mer än jag vill veta nu... Avslutade kvällen på dansgolvet på Harrys, Sabine het i sin fina(?) outfit. Vad fan, hon fick 300:- och 5 minuter på sig att shoppa på Myrorna! Good stuff, right?
Sabine

Kommentarer
Postat av: Elin

Joo, en ny dator vore inte fel :) Tss. Mycket man vill ha :) Får hoppas på att tomten är extra snäll i år ;)

2007-11-26 @ 18:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback