Lite softare, lite bättre...

GRYM dag! Hamnade i Södertälje för att spana in en utställning på Luna Kulturhus. Dagen slutade dessutom med några andra riktigt bra idéer. Det är ett bra gäng det där. Jag och Hanna kompletterar varandra. Jag och Ismo kan tjafsa och stackars Anna får medla. Näe, så illa är det inte! Ägnade lunchen åt lite Södertäljeshopping. Jag försökte få Ismo att köra på sailorstuket och försökte därför få med honom in i Gant-butiken. Icke, han tvärvägrade. What? Gant har ju sjukt snygga killkläder! AH! Jag älskar den sportiga stilen. Lite softare, lite bättre. Pillade lite på en skjorta till mig själv i stället, men sen hittade jag ett gigantiskt bord med snygga t-shirtar. För män. Det slutade med ett småivrigt telefonsamtal till Per. Det tog ca 3 sek att sälja in en t-shirt till honom :o)! Det ÄR roligt att shoppa annat än skor. Se där...

Kommentarer
Postat av: hugo

Håller med, GANT är väldigt snyggt, elegant, propert och sportigt ...



Kan även tänka mig att jobba på GANT framöver=)



/H


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback