Tighta

Yeah babyArrghhhh... Min plan är (var?) att behålla mina superbraiga morgonrutiner även om jag oftast jobbar kväll. Oh well, det går sådär. Särskilt om man bestämmer sig för en halvvild utekväll på lördagen och bara mååååste skvallra med polarinnorna (Emelie och Madde) på söndagen och man liksom aldrig lyckas ta sig i säng. Jag försöker alltså säga att jag fortfarande känner mig sliten. Men vad fan, jag hade galet roligt i lördags vilket mamma brutalt avslöjade när hon kom in i min lägenhet igår eftermiddag och alla kläder låg på mitt soffbord. Jag? Nykter? Ehhhh.... Kanske inte sådär jätte. Men om man får sörpla på goda drinkar, studsa runt på dansgolvet och klämma på tighta hockeyrumpor kan man liksom inte klaga... Bilden ljuger. Håret är i flätor, luvtröjan är på och ögonen är sömniga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback