Pepp-pepp!

Yes! Fixat! Nu ska jag testa världens minsta gym! Jobbet betalar dessutom för mitt kort som varar i tre månader. Det är med andra ord tillräckligt med tid för mig att bestämma om jag vill lägga mer pengar på träningen (läs: flashigare gym) eller om jag är nöjd! Jag tror att det blir mycket löpband och träning med fria vikter... Jag ska hem och bläddra igenom gamla nummer av träningstidningar efter varierande program. Pepp-pepp! Jag skulle faktiskt vilja få lite bättre koll på vad jag äter också (% protein, kolhydrater och fett). Någon som vet någon bra sida?


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja självklart =)

Postat av: Matilda

vad bra att jobbet betalade tre månader :)

2008-11-28 @ 15:48:11
URL: http://matildafrisk.blogg.se/bloppis
Postat av: diana

Tack för en söt kommentar på min blogg! Nu ska jag ut på suchimiddag, jättemysigt! Hoppas du får en mysig fredagskväll! Läs gärna mitt nya inlägg! =) Kram kram// Diana

2008-11-28 @ 16:32:53
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback