Pussas lite

Ah! Jag har världens bästa människor i mitt liv! Igår hamnade jag i Nyköping. Pappa Norrby såg till att jag och Åsa kom fram säkert till Anna och Klas för lite god middag. Lite senare dök även Oskar upp och diskussionerna var i full gång. Efter lite panikartat stirrande på klockan insåg vi att det var dags för krogen. Uhlala! Kalaskväll! Fick studsa på dansgolvet, Oskar agerade någon sorts livvakt och kvällen avslutades med glass i köket på Täckhammar tillsammans med Åsa och Oskar. Lyxigt! Sov som en prinsessa i natt. Och så fick jag ju pussas lite med Nova också på morgonen, den lilla sötnosen. Jag tror dessutom att jag lyckades adoptera två hundar igår. Inte illa!

Kommentarer
Postat av: Saara

Tack :)

Postat av: Ella

Sticky toffee pudding...låter mycket gott. Har inteprövat den än. jag gillar HDs lemon cheescacke annars...(det är väl dem som har den? :P)



Sv: Också Vänner-fan?

2008-10-12 @ 18:28:22
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/
Postat av: queenpeach

den där glassen ser underbar ut!kolla gärna in i min blogg som flyttar med mig till Thailand på söndag :D

2008-10-12 @ 20:50:32
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback