Dagens shopping

Jag och Rebecca passade på att springa runt i några butiker idag. Resultatet blev ett par lackleggings. Ah! Jag gillar dem! Jag tillhör nog de få som faktisktngillade lackleggins direkt när de kom. De piffar upp vilken tråkig stickad tröja som helst. Det slank även med en lite bredare silverring som en snygg accessoar. Riktigt snygg till min klocka! Oh well... That's it. För jag räknar inte mina nya strumpor som intressant shopping. Det är bara skittråkigt. Varför går alla strumpor alltid sönder på samma gång?

Kommentarer
Postat av: nadja

jag håller med alla strumpbyxor går sönder hela tiden känns som om man köper strumpbyxor varje vecka och det gör man nästan juh

Postat av: HannahSthlm

De där lacleggingsen från A A har jag två par av. Köpte dem precis när de kom förra sommaren, nu har jag plockat fram dem igen!

Snygga,lättmatchade och "lagom tjocka" såhär på hösten!:)Tycker dock de passar bäst kvällstid;;)

2008-09-28 @ 22:30:23
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback