Nike+

Oh fuck! Nu MÅSTE jag faktiskt prioritera nya löpardojor... Blä! Jag har ingen lust alls att lägga pengar på det just nu. Jag vill ju ha nya tapeter. Men jag måste ju erkänna att jag är en smula frestad att köpa Nike+ till min ipod. Sååå jäkla dyrt är faktiskt inte det där kitet. 299:- om jag inte minns helt fel. Så det och nya skor... Nu, helst igår. Mina nuvarande får bli powerwalkskor. Efter 50 minuter på Strängnäs gator är det bara att inse fakta. Jag kommer att förstöra min fot om jag fortsätter springa i mina älskade, men ack så utslitna, länge till. Och med siktet inställt på Tjejvasan behöver jag minsann träning. Jahapp, dags att köpa några trisslotter!

Kommentarer
Postat av: ingela

Jag har ett par Nike Shox+ som David köpte till mig i New York när han var där förra året! Supersnygga! Och kan koppla ihop med en Ipod Shuffle men det ska jag inte för jag springer inte! :-) Men om jag hade det intresset tycker jag att idén är superbra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback